reklama

Som vernosť, keď ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vernosť


Som ňou, keď hľadím na Jeho tvár

ktorej lúče rozháňajú každé mračno chmár.


Som ňou, keď dušou prebývam v Jeho teplých rukách

ktoré sú mi balzamom pri boľavých mukách.


Som ňou, keď sa riadim vždy len Jeho Slovom

a nenechám sa strhnúť pozlátkom či lovom.


Som ňou, keď zanechám slabosť samej seba,

a dôverujem Jemu, Jeho láske z neba.

Som tým, kým som. V Ňom všetkým som...

Soňa Nthengwe

Soňa Nthengwe

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som víla, bojovník a dieťa v jednom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPoézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu