reklama

Denne sa prechádzaj po rajskej záhrade

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Denne sa prechádzaj po rajskej záhrade

nech sa vôňa Mojej lásky

môže vryť do teba

tajomstvá šťatia nájdeš v poklade

ktorý dal som ti

a nosíš ho skrytý u seba.

Namáčaj srdce do rieky čistoty

nech zdobia ho stopy Môjho mena

tvoje vnútro prevoniam ornamentom Svojej istoty

a viac pozemské veci tvoje oči nezatienia.

Odomkni všetky dvere

a poroztváraj okná

nech môžem ťa zaliať Svojím jasom

prijmi pohár odpútania a vypi ho do dna,

nech harmónia a nadšenie viac nezoslabnú časom.

Buď lampou pre tých

čo kráčajú v temnotách

i vlahou rosou sŕdc utrápených ľudí

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nech esenciou tvojho vnútra

je božská čistota, nech bezhraničná

láska tvojím telom prúdi.

Ak naplníš srdce Mojou láskou

zármutok tam viac nenájde svoje

miesto, tvoj život stane sa cestou

slastnou, pretože ťa zalejem

požehnaním väčším ako nekonečný priestor.

Teba som si zvolil za dôkaz

Svojich zázrakov, pre nespočetné

prejavy Svojej priazne

to, čo ti ponúkam je krásne v tom,

že každý deň môžeš začať odznovu,

plný odhodlania a bázne...

Soňa Nthengwe

Soňa Nthengwe

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som víla, bojovník a dieťa v jednom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu