reklama

Túžim sa s Tebou spájať v duchu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

MODLITBA DCÉRY

1. Túžim sa s Tebou spájať v duchu

Túžim po ozvene Tvojho hlasu v sluchu

Túžim Ťa cítiť blízko ako vtedy

Keď som bola slabá a nevedela si rady.



2. Keď si sa ma dotkol a spevnil srdce v skalu

Ktoré v hradby zmenil si pre moju dušu malú

Keď si mi dal perute, nech zabudnem seba

Keď si ma rozmaznával spŕškou perál z neba.



3. Keď Ti moje ego dalo slzy ako dary

Keď si mi ich osúšal Svojím vánkom hravým

Keď som v Tvojej svätyni voňala ruže

Keď si ma posilňoval v každej mojej službe.



4. Znova pred Tebou stojím a neviem si rady

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa mám opäť vznášať a strhnúť z nôh klady?

Ukradni ma z tohto sveta, Bože môj, milý!

Aby sme sa vo večnosti na chvíľočku skryli.



5. Aby si ma omyl v Tvojej rieke čistej

Nasýtil ma chlebom Svojej blízkosti istej

Ukázal mi Svoje lúky, pastvy môjho ducha

A pritúlil ma do bezpečia vône Svojho rúcha.



6. Ó Bože, môj Bože, kde si tak dlho?

Prečo si ma do tohto sveta vrhol?

Keď Bahá tu už nie je, a ja musím kráčať sama

A stále si pripomínať, že svet je len hra márna.



7. Ó Bože, môj Bože, venuj mi kriedla

Ukované anjelmi zo svetla Tvojho žriedla

Posväť ma, posväť! Veď aj ja som Tvoja dcéra!

Hoci malá, zemská, ale môj život je Tvoja viera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama



8. Otvor mi srdce, kľúč od Svojich dverí

Viem, že stojíš za nimi a čakáš na čas zrelý.

Nedokážem Ťa ľúbiť viac, Otče môj, milý

Nedovoľ, aby ma myšlienky na slabosť zbili.



9. Čo chcem? Vo väčšej plnosti Ťa denne vnímať

Chcem znovu lietať, znovu silne snívať

Chcem sa jašiť v spontánnosti, ľahko život prijímať.

Tancovať v Tvojich dlaniach a večer si do nich líhať.



10. Ak by si mal tvár, pusu by som vtisla

Silno by som objala a dušou Ťa stisla

Tvoja som a Ty – ako jediný a prvý

Chrániš ma, ľúbiš ma, keď to vo mne silno hrmí.



11. Ó Bože, môj Bože, milovaný, milý!

Kam si sa Ty ukryl pred pohľadom víly?

Chcem žiť v Tebe, tu v tomto svete svetskom

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem žiť tak, ako som zvykla v mojom srdci detskom.


12. Ako môžem preklenúť Tvoj čas večný?

Ako sa mám povznášať nad tento svet hriešny?

Chcem byť s Tebou - Doma a zároveň Ti tu slúžiť

Stáť nohami na Zemi i vôkol Teba krúžiť.



13. Chcem Tvoju prítomnosť ako dieťa Svoju matku

Chcem sa Ťa dotknúť aspoň na chvíľu krátku

Chcem sa vyvliecť zo starej hadej kože

Pomáhať si však len Tvojou vôľou môžem.



14. Ó Bože, môj Bože, volám Ťa, Otče!

Vráť mi silu, Jeho zázraky do mňa vkročte!

S bázňou vás privítam, ponúkam Vám domov

Staňte sa vo mne Jeho tichou horou.



15. V ktorej sa môžem ako jarný dážď skrývať

V ktorej ma nechávaš do dlaní sa Ti vpíjať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem splynúť s Tvojím srdcom, to viem celkom isto

Dôverujem Ti, keď ma vedieš cestou hmlistou.



16. Žíznim, žíznim, môj duch nezná plnú sýtosť

Túžim sa Ti priblížiť, drahá Božská Bytosť.

Už nenalieham na odchode, viem, že si vo mne

Hlas duše je jemný, zvykne prevrávať skromne.



17. Ó Bože, môj Bože, cítim Tvoje more

Počujem Tvoj šum, Tvoj úsmev, Tvoje ohne

Viem, že smiem z Teba piť v noci i vo dne

Viem, kam mám ísť, keď niečo vo mne zomrie.



18. Už dlho mi z duše hnetieš fénixa lásky

Rozpúšťaš bolesť a vyhladzuješ vrásky

Viem, že ma ako Svoju čašu bezodnú plníš

Cítim, keď sa mi v očiach spokojne vlníš.



19. Viem, no aj tak po Tebe prahne srdce moje

Viem, že som vždy bola milované dieťa Tvoje

No aj tak Ťa nemám dosť, milý, môj Bože!

Vidíš? Čo taká ľudská túžba zmôže?



20. Ja viem, zmôže veľa, zvlášť, ako silno ľúbi!

Ja viem, dobiedzam, ale Ty si sa mi sľúbil!

Tak...je čas ísť, pokročila doba nočná

Už si mi pootvoril Svoje nebeské okná?



21. Ak chceš, môžem prísť a strážiť Tvoje dvere

Do rajskej záhrady - v plnej zbroji a v plnej viere.

A ráno Ti budem spievať krásne piesne chvály

Ktoré Ti túžim dávať, hoc´ môj duch je stále malý.



22. Môžem Ti byť povzbudením, keď budeš nad svetom plakať

Môžem Ti dať celý život, keď sa bude v srdciach zmrákať

Nechcem veľa, len kúsok miesta v Tebe

Chcem len žiť Ti na blízku hoc´ o vode a chlebe.



23. Chcem chodiť v Tvojich stopách a vidieť divy svetov

i divom sa stať, ak chceš a ukážeš mi, ako na to.

Len pre Teba, lebo mám Tvoju radosť rada

Pretože na to bola zrodená duša každá…



Pamätaj, že som tu a celkom blízko

Som tvojou cestou, tvojou hviezdou a láskou....

Soňa Nthengwe

Soňa Nthengwe

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som víla, bojovník a dieťa v jednom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPoézia

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu